Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • svetlana
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Mar 2011
    • 12

    #91
    Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

    haha geniaal idee!! Succes nog met de meiden!
    Do not try shrink me Gypsy I serious

    Comment

    • kabouter flip
      Banned
      • Apr 2010
      • 533

      #92
      Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

      ziet er goed uit grt

      Comment

      • wooffie
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Mar 2008
        • 142

        #93
        Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

        binnekort gaan ze het wel beginnen ruiken ze krim :p als ze lekker beginnen bloeien. Ze mogen zeker nog even, ni te vroeg afdoen, kwou da int begin ook altijd doen.
        van die bruine plekjes weet ik niks, ik had alleen ook bruine plekjes maar dat kwam omdat ik water op mijn bladeren dee waardoor ze verbrandden. en dat bladeren een beetje geel worden is volledig normaal want de plant gaat al zijn energie in zijn toppen steken. Geen zorgen maken, Ziet er goed uit. (en ge gaat zeker meer als 15 gram hebben ze :p)

        Grtzz

        goe bezig

        Comment

        • Krim420
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Jan 2011
          • 222

          #94
          Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

          Update:
          Dag 35
          SDC15240.jpgSDC15244.jpgSDC15239.jpgSDC15241.jpgSDC15243.jpgSDC15238.jpgSDC15245.jpgSDC15242.jpgSDC15246.jpg

          Kheb nummer 2 moeten wegbuigen want ie is weer wat tegen lampje gegroeid. No problemo, tkomt allemaal goed.

          Number 1 krijgt overal supperplakkerige hars nom nom nomn om

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #95
            Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

            Lekker kweekje is deftig hoor zullen mooie toppen worden

            groetjes
            God was never on your side..

            Comment

            • Krim420
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Jan 2011
              • 222

              #96
              Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

              Problemen problemen. Er komen telkens maar meer bruine plekken op men bladeren. Het lijkt wel roest.
              Ik dacht aan te weinig Calcium maar de ph waarde van men grond blijft stabiel tussen 6 en 7.
              Ik post vanavond wel wat foto's.
              meer info: Temp: 26°, LV: 35%, DAG: 38 (met ontkiemen bij).

              Comment

              • Krim420
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Jan 2011
                • 222

                #97
                Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

                close up en zoom van de trichomes.





                Comment

                • Krim420
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2011
                  • 222

                  #98
                  Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

                  we komen alsmaar dichter en dichter bij het oogstmoment.
                  De haartjes kleuren bruin en er gebeurd niet veel meer. Ik zal ze wel nog een week of 2 laten staan 'to fatten out the budzzz'.

                  Number 2 is ook mooi in bloei geschoten. pics komen binnen 4 dagen.

                  Comment

                  • Wiet Smurf
                    Retired
                    • Mar 2010
                    • 182

                    #99
                    Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

                    volgende keer minder voeding geven, dat zal wel de oorzaak zijn voor je bladprobleem.
                    zodra je bladpunten verbranden geef je te veel voeding. je moet ook op de bladkleur letten, als het blad donkergroen is ligt de EC hoog en lichtgroen laag.

                    let op dit is een zelf bedachte theorie:
                    volgensmij krijg je bij een pc kweekje relatief snel overvoeding omdat je met een kleine hoeveelheid aarde werkt en een groote hoeveelheid water (veel verdamping omdat het zo warm is). daarom geef je snel te veel voeding ookal hou je de voorgeschreven hoeveelheden van de fabrikant aan.

                    en veel suc6 met de oogst

                    Comment

                    • Krim420
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2011
                      • 222

                      #100
                      Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

                      DAG40: +- ongeveer

                      Number one:
                      SDC15274.jpgSDC15269.jpgSDC15271.jpgSDC15270.jpg
                      Number 2 (2 weeks behind):
                      SDC15273.jpgSDC15272.jpg
                      het is wel een onderbouwde theorie. Ik kan het wel geloven dat dat de oorzaak is.
                      Hier zijn enkele pics van vandaag.
                      Last edited by Krim420; 8 April 2011, 13:32.

                      Comment

                      • Hungry_Beaver
                        Son of the Bong
                        Member
                        • Sep 2010
                        • 445

                        #101
                        Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

                        Vette top!

                        Comment

                        • Krim420
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2011
                          • 222

                          #102
                          Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

                          nog wat picas
                          SDC15282.jpgSDC15281.jpgSDC15276.jpgSDC15280.jpgSDC15278.jpgSDC15277.jpgSDC15275.jpgSDC15283.jpgSDC15279.jpg

                          Comment

                          • Krim420
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2011
                            • 222

                            #103
                            Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

                            +- Dag 47
                            Attached Files

                            Comment

                            • Grownood
                              Retired
                              • Mar 2011
                              • 15

                              #104
                              Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

                              ziet er mooi uit...
                              Gz stef

                              Comment

                              • Krim420
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Jan 2011
                                • 222

                                #105
                                Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

                                Ziezo, heb zonet men plantje gespoeld. Eens goed water laten doorlopen en vanaf nu geef ik enkel nog water zonder voeding.

                                Comment

                                Bezig...